Pasport

Azərbaycan Respublikasının vətəndaş pasportu onu daşıyacaq şəxsin şəxsiyyətidir və onun şəxsiyyətinin sənədidir. Vətəndaş pasportunun vaxtı başa çatdıqda və ya səhifələri məhdud olduqda yeni pasport almalıdırlar.

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2012-ci il 17 iyul tarixli 686 nömrəli Fərmanına əsasən 2013-cü il sentyabrın 1-dən etibarən Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları üçün yeni nəslin biometrik pasportların qeydiyyatı yaradılıb.

Biometrik pasport elektron daşıyıcıya (çipə) malikdir. Elektron daşıyıcının (çipin) adı Azərbaycan Respublikasının adını, silahını, ölkə kodunu, pasportun növü, pasport nömrəsi, soyadı, adı, atasının adı, vətəndaşlığı, doğulduğu yer və tarixi, cinsi, şəxsi şəxsiyyət nömrəsi, qan növü, adı verən orqan, verildiyi tarix, etibarlılıq müddəti, pasport sahibinin üz təsviri və barmaq izi vardır.

Yeni biometrik pasportun müddəti 1 yaşadək uşaqlar üçün bir (1) ildir; 1 yaşdan 3 yaşa qədər olan uşaqlar üçün, 3 (üç) il müddətində, 3 yaşından 18 yaşına qədər olan uşaqlara, beş (5) il müddətinə və 18 yaşına çatmış şəxslər üçün (10) ildir.

Xaricdə yaşayanı pasport sahibləri, pasportun vaxtı bitmiş və ya məhdud səhifələr varsa, xarici ölkədə pasportunu itirmiş Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları səfirliyin Konsulluq bölməsinə müraciət edə bilərlər. Ərizəçi müvafiq sənədlərlə və orijinal şəxsiyyət vəsiqəsi ilə şəxsən səfirliyə müraciət etməlidir. Ərizəçilər biometrik pasportun, barmaq izlərinin və elektron imzanın tələblərinə uyğun fotoşəkil əldə etməlidirlər. Sənədlər elektron formada Azərbaycan Respublikası Daxili İşlər Nazirliyinin Qeydiyyat və Miqrasiya İdarəsinə göndərilir.

Pasportın dəyişdirilməsi üçün və ya müddəti bitdikdə lazım olan sənədlər:

 

  1. Azərbaycan pasportunun özü
  2. Pasportun səhifələrinin fotoşəkillərini 2, 3, 4, 5 - hər bir səhifənin 2 nüsxəsi
  3. Ərizə müraciəti (milli pasportun yenilənməsi) göstərən və səfirliyə ünvanlanan müraciət məktubu;
  4. Pasport şəkilləri rəngli, 3x 4 ölçüdə - 4 ədəd (18 yaşı tamam olmuş şəxslər və ilk dəfə müraciət edilirsə fotoşəkillərin notarius tədqiqi olmalidir)
  5. Vətəndaşın şəxsiyyət vəsiqəsi və ya 15 yaşına çatmayan Azərbaycan Respublikası vətəndaşının doğum haqqında şəhadətnaməsi
  6. Daimi Rezident Kart - 2 nüsxə ( biri notarial təsdiq olmalıdır)
  • Əgər bu sənəd yoxdursa iş və ya təhsil haqqında şəhadətnamə təqdim etməlidir.
  • Bəyanatın tərcüməsinə ehtiyac yoxdur.
  1. Tamamlanmış ərizə forması (ərizə forması) (Form Azərbaycan dilində latın yazısı ilə yazılmalıdır).
  2. 18-35 yaşlı kişilər üçün hərbi bilet və ya hərbi komissarlıq tərəfindən möhlət hüququ verilməsi qeydi ilə bağlı çağırış məntəqəsinə təhkim edilmə haqqında vəsiqə;
  3. Tamamlanmış "Xaricdə daimi yaşayan Azərbaycan Respublikasının vətəndaşının qeydiyyat forması" başa çatdı. (Konsulluq qeydiyyatı - formu 'digər sənədlərdə' konsulluq bölməsi və viza bölməsindədir)
  4. 55 ABŞ Dolları ‘Money Order’
  5. 40 AZN Bakıda Daxili İşlər Nazirliyinin Pasport və qeydiyyatı şöbəsinə ödənilir.
  6. Öncədən ödənilmiş zərf
  • Qeyd: Dövlət rüsumunun elektron ödənişi AR Daxili İşlər Nazirliyinin rəsmi veb saytında (www.mia.gov.az) və ya (https: // e-poçt ünvanından "Dövlət vəzifələri, cəzaları və xidmət haqqı üçün elektron ödəniş" payment.mia.gov.az/portal/index) ya da Azərbaycandakı bir qohumdan həmin haqları şəxsən ödəməyi xahiş edir. Vacibdir ki, ərizəçi ərizəsinə əlavə etmək üçün ödənişi təsdiqləyən qəbzləri saxlayır. Pasport itirildikdə və ya zədələndikd’, ödəniş 50 Manat olacaq.

Ərizədə aşağıdakılar olmalıdır:

  1. a) müraciət edən şəxsin soyadı, adı, atasının adı;
  2. b) yaşayış yeri və telefon nömrəsi;
  3. c) Kanadada yaşadığını təsdiq edən sənəd (daimi yaşayış kardı, təhsil, müqavilə və s.)
  4. d) Milli pasportun verilməsinə müaciətin səbəbi (18 yaşdan yuxarı)
  5. e) Azərbaycan Respublikasının vətəndaşlığından çıxmasına dair müraciətin olunub olunmaması
  6. f) Lazım olduqda, pasport etibarlı pasportla qeyd edilməlidir
  7. d) Şəxs tərəfindən yazılan ərizədə Azərbaycanda yaşayan yaxın şəxslərin əlaqə məlumatları

 

18 yaş və yuxarı yaşda olan şəxslərin ilk dəfə pasportun qeydiyyatı üçün tələb olunan sənədlər:

 

  • Ərizəçinin yuxarıda göstərilən formada əl yazısı ərizəsi
  • ərizə forması (ərizə-anket forması) - 2 nüsxə
  • Rəngli pasport şəkilləri (mat və 3x4) - 4 ədəd
  • Doğum haqqında şəhadətnamənin surəti - 2 nüsxə (nüsxədən birinin notarial qaydada təsdiq edilməlidir)
  • valideynlərin pasport səhifələrindən birinin surətinin 2,3,4,5 səhifələri.
  • Qan növü ilə bağlı tibbi arayış
  • "Xaricdə yaşayan Azərbaycan Respublikası vətəndaşının qeydiyyatı haqqında sənəd" (Konsulluq bölməsində və digər sənədlərdə "konsulluq bölməsində və vizasında" tapıla bilər);
  • 55 ABŞ dolları pul məbləğində dövlət rüsumu və 40 manat Manat ödəməsi tələb olunur

18 yaşına çatmayan vətəndaşlara pasport verərkən yuxarıda göstərilən sənədlərdən əlavə aşağıdakı sənədlər təqdim edilməlidir:

  • Qan növü ilə bağlı tibbi arayış (Bu sənəd bir uşağın şəxsiyyət vəsiqəsi təqdim edildikdə tələb olunmur)
  • Ərizə forması (ərizə-anket forması)
  • Təsdiq edilən valideyn razılığı
  • valideyn himayəsindən məhrum olan övladlığa götürən valideynin, qəyyumun və ya qəyyumun hüquqlarını təsdiq edən sənəd
  • Barmak izləri 15 yaşına çatmış ərizəçilər tərəfindən alınmır.
  • Uşaqlar üçün dövlət rüsumları

1 yaşınadək uşaqlara- 10 Manat

1-3 yaşlı uşaqlar üçün- 20 Manat

3-18 yaşlı vətəndaşlara-30 Manat

Keçmiş SSRİ pasportları olan AR vətəndaşları AR pasportu üçün müraciət edərkən göstərilən sənədlərlə yanaşı qan növü haqqında şəhadətnamə təqdim etməlidirlər

İtmiş və ya zədələnmiş pasportlar halında, itkin pasportun polisindən müvafiq arayış alınır və pasportun itməsi barədə sorğu ilə səfirliyə müraciət edir. Bu hallarda Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 331-ci maddəsinə uyğun olaraq cərimə nəzərdə tutulur.

Pasport oğurlandıqda, polis məmurundan etibarlı bir sertifikat alınmalı və ərizə səfirliyə ünvanlanmalıdır.

Yuxarıda göstərilən sənədlərə əlavə olaraq, kişi tələbələri hərbi xidmət haqqında şəhadətnaməni və ya çağırış müddətinin uzadılmasını tələb etməlidirlər.

Göstərilən və ya müalicə edilən qaydada tərtib edilməyən sənədlər nəzərə alınmadan geri qaytarılacaqdır

Pasportun qeydiyyat müddəti təxminən 3-4 aydır.